جزئیات افشای اطلاعات ۸ نماد بورسی |میدکو به تابلو دوم بورس رفت

امروز ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰، هشت شرکت اطلاعات بااهمیت خود را افشا کردند و اطلاعیه آن را بر روی سایت کدال قرار دادند.
کد خبر: ۱۰۶۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 10 July 2021
به گزارش بورس تابناک، امروز ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰، هشت شرکت اطلاعات بااهمیت خود را افشا کردند و اطلاعیه آن را بر روی سایت کدال قرار دادند که فاسمین برنده مزایده و پخش برنده مناقصه شد، بنو از اخذ مجوز قبولی اتکائی خبر داد و میدکو به تابلو دوم بورس رفت.

فاسمین برنده مزایده شد

شرکت کالسیمین دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد. موضوع این افشا به این شرح است، این شرکت برنده مزایده مزایده ۱۲۵۰۰ تن خاک روی (ماده معدنی مخلوط سولفوره کربناته) با عیار ۲۵.۵ درصد و ۷۰۰۰ تن خاک روی (ماده معدنی مخلوط سولفوره-کربناته) با عیار ۳۸ درصد از طریق بورس کالاگردید.
 

وخارزم و افشای اطلاعات گروه ب

شرکت سرمایه گذاری خوارزمی دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب زد و موضوع این افشا بابت افزایش سرمایه شرکت توسعه برق وانرژی سپهر از مبلغ ۳.۰۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۹.۰۰۰ میلیارد ریال (از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران) بود 

 

بنو از اخذ مجوز قبولی اتکائی خبر داد

شرکت بیمه تجارت نو با نماد معاملاتی بنو طی افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف در سایت کدال اعلام داشت با عنایت به اینکه شرکت حائز تمام شرایط اخذ قبولی اتکایی می‌باشد لذا مجوز قبولی اتکایی از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به این شرکت اعطا شده است.
بدیهی است که فعالیت در اخذ قبولی اتکایی باعث افزایش قابل توجه در سودآوری شرکت خواهد شد.  
 

ورازی و انعقاد قرارداد مهم

شرکت بیمه رازی دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد و بیان نمود احتراماً به استحضار می‌رساند که بر اساس فراخوان شماره ۵۳۰/۲۲۱۸۶/۱۴۰۰ مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۰ وزارت محترم نیرو با موضوع بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث کارکنان و اموال به وزارت خانه و کلیه شرکت‌های زیر مجموعه با پراکندگی در سطح کل کشور، شرکت بیمه رازی به همراه دو شرکت دیگر برنده این مناقصه اعلام گردیده است. تعداد نفرات بیمه شده بر اساس اسناد مناقصه مذکور حداقل ۴۰۰۰۰۰ نفر با حداقل ارزش ریالی مجموع این بیمه نامه‌ها در رشته درمان به مبلغ حدود ۱۰۰۰۰ میلیارد ریال به انضمام ۲۰۰۰ میلیارد ریال بیمه نامه رشته اموال جمعاً در حدود ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال است که سهم نهایی شرکت بیمه رازی از پرتفوی مذکور بعد از تفاهم با دو شرکت بیمه گر دیگر تعیین و نهایی می‌گردد.
 

میدکو به تابلو دوم بورس رفت

با توجه به پذیرش شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خارمیانه در شرکت بورس اوراق بهادار تهران، نماد معاملاتی این شرکت به تابلو دوم بورس اوراق بهادار تهران منتقل می‌گردد. نماد معاملاتی این شرکت بلا فاصله پس از تکمیل فرآیند انتقال بازگشایی خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است، دلیل تعویق جلسه هیات مدیره در خصوص تصویب افزایش سرمایه، تکمیل فرآیند انتقال می‌باشد. تاریخ جلسه هیات مدیره متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
 

واحیا و تحصیل سهام

شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان تعداد ۵۶۸ میلیون سهم از سهام شرکت‌های معادن سنگ آهن احیا سپاهان و سرمایه گذاری بهمن گستر سپاهان از شرکت‌های زیر مجموعه (هر کدام به تعداد ۲۸۴ میلیون سهم) به بهای کل ۲، ۸۴۰، ۰۰۰ میلیون ریال (هر کدام ۱، ۴۲۰، ۰۰۰ میلیون ریال) تحصیل نمود.
 
 

ثرود و افشا اطلاعات گروه ب

شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت در اخذ پروانه ساختمانی، طراحی و ساخت پروژه تجاری و اداری به طرفیت شخص حقیقی در میدان شهید باهنر یزد اقدام نموده است. آورده شرکت مشتمل بر تمامی هزینه‌های مطالعه، طراحی، تحصیل پروانه، تخریب بنای موجود، خاکبرداری، ساخت و نظارت می‌باشد و آورده شریک (شخص حقیقی) شامل تمامی شش دانگ ملک موضوع مشارکت به مساحت حدود ۲۶۶۸ متر مربع می‌باشد. قدرالسهم این شرکت بالغ بر ۷۳% و قدرالسهم شریک به میزان ۲۷% بوده و پروژه با سطح زیر بنای ۱۹۲۰۹ متر مربع و با فرض ۶ طبقه روی همکف به انظمام ۳ طبقه زیر زمین مورد توافق اولیه قرار گرفته است. لازم به ذکر است در حال حاضر با توجه به عدم اخذ پروانه، سطح زیر بنا و متراژ دقیق خالص پروژه مشخص نمی‌باشد. همچنین به استحضار می‌رساند قرارداد مذکور هیچ گونه اثر سود و زیانی برای سال مالی جاری منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ نداشته و اثرات مالی آن در سال‌های مالی آتی و از طریق گزارشات تفسیری دوره ایی منتشر و به اطلاع بازار خواهد رسید.
 

پخش و برنده شرکت در مناقصه

اعلام نتیجه مزایده زمین متغلق به شرکت پرسی ایران گاز در شهر شیراز نظر به برگزاری مزایده عمومی جهت فروش یک قطعه زمین با مساحت ۱۵۳۹۸ متر مربع متعلق به این شرکت واقع درشهر شیراز، جاده اکبر آباد، ابتدای شهرک رکن آباد، نبش کوچه ۱۱ بلوار پارسیان شمالی و با عنایت به نتیجه بررسی پیشنهادات واصله در نوبت دوم، بدیبن وسیله ضمن اعلام برنده شدن آن شرکت محترم در مزایده مذکور، درخواست می‌گردد نماینده تام الاختیار خود جهت انجام تمهیدات مورد لزوم برای امور قانونی نقل و انتقال مالکیت، معرفی فرمایید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی